Fredag

Hej på er! Vet att det var ett tag sen och jag är verkligen ledsen över det. Har så sjuuukt mycket i skolan nu så jag har/är tvungen att plugga varje kväll typ och om jag inte gör det har jag ingen blogglust för känner mig stressad och så. Har nyss haft biologi prov, på tisdag har jag fysik prov och en vecka efter det kemi prov. Alla tre proven är stora och svåra så det räcker inte med att plugga kvällen innan. Som om det inte vore nog har jag flera inlämningsuppgifter som jag måste ta tag i. Åker ju den 22 så jag måste bli klar med allt innan! Har fått två böcker att läsa i svenskan också, hatar att läsa men kan ju passa på medans jag flyger och ligger i solstolen :) Men nu vet ni varför uppdateringen inte kommer vara på topp. Ska försöka göra några tidsinställda tills jag åker men kommer inte hinna så många, kanske kan mobilblogga när jag är där men lovar inget.
Nog om plugg det är trotts allt fredag!
 
Idag var jag i skolan 9 fast började 10, pluggade lite med Ewlina innan, duktiga. Hade svenska, biologi, lunch och matte. Våran sa fyller 10 år idag woop. Så det var jubeleum/öppet hus. Det var en massa uppträdande och trevlig stämmning hela dagen. Hade sen lunch idag och när vi kom var maten typ slut, så vi fick äta sallad. Det hade tydligen kommit massa folk från utsidan som ätit upp allt haha. Slutade 14 men stannade till 16. Några i min klass skulle nämnligen uppträda så jag ville se det + att Jessika ville komma. Så jag stannade med några från klassen, köpte en kyckling baguett och sen hämtade vi lite cider, chips osv från matsalen :) När Jessika kom så fanns det lite tilltugg typ vattenmelon spätt, paj mm. Så vi käkade lite och sen kolade vi på när de i min klass sjöng, avslutade med att visa henne runt lite innan vi drog hem. Tyckte skoldagen var as bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0