Gårkvällen & Dagen

 
Igår skulle jag somsagt träffa Linnea. Vi hade tänkts att träffas typ direkt efter skolan men det blev efter middagen istället. Möttes vid hennes busshållsplatts där vi tillsammans åkte till Ica. Vi köpte vindruvor, kokosnöt och fikon. Efter vi handlat tog vi bussen hem till mig där vi kollade på en film och åt våran frukt. Linnea åkte hemvid halv 12 ungefär om jag minna rätt. 
Idag vaknade jag rätt sent och hade fått ett mess av Jessika. Hon undrade om jag ville följa med till Handen Centrum. Var faktiskt as sugen på att shoppa och träffa henne och Filip så jag åkte till centrum där jag skulle möta henne. Men eftersom Filip är liten kan saker och ting ta lite oväntade vändnigar hehe nej men han skulle äta så de kom senare. Jag pallade inte vänta så länge så tog bussen hem till Jessika och sen åkte vi tillsammans till Centrum. Kollade i affärer men hittade inget alls, så det slutade med lite mat och en glass. Var kul att träffa Jessika och Fille iallfall :)
 
Just nu håller jag på att uppdatera min Iphone. Har suttit ett bra tag med att få den att säkerhetskopieras, får se om jag lyckats haha. Blir altid nått problem med min iphone. Är nästa lite nervös för gillar inte riktigt utseendet och så på den nya uppdateringen. Kan skriva ett inlägg om vad jag tycker är bra och dåligt med ios 7 senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0