Happy Halloween!

Jag vet inte riktigt varför men jag gillar verkligen halloween. Jag tycker det är jättekul att klä ut mig och skrämma folk hoho. Tyvärr firas inte Halloween alls lika mycket som i exempelvis USA, vilket jag tycker är synd.
Fanny kom över till mig runt halv sju. Vi började sminka oss, innan vi gick ut i kylan och tog en promenad till Konsum. Där mötte vi Karim och Douglas, som väntat på oss i över en timme haha. Tanken var att vi skulle gå bus eller godis, men ingen av oss hade varken lusten eller orken till det. Istället under min kväll har jag bara varit ute och lallat runt tillsammans med Fanny, Karim och Douglas. Vi tog bussen till Handen där vi mötte Kasper, och bara umgicks. Det blev lite kallt och därför gick vi till Donken där jag och Fanny åt våran middag. Vi satt där även ett tag, flummade lite med personalen och sånt. Efter ett tag kom även Yousef. Vi umgicks lite till innan jag tog bussen hem.
 
Nu är jag hemma och har precis tagit bort sminket. Tänkte mysa ner mig i sängen och kika med lite folk, gos. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0