Hemma i Sverige

Hej på er! Jag har varit hemma i Stockholm ett tag nu och kännde att det var dags för uppdatering. Klockan 04 mellan tisdag/onsdag landade flyget på Arlana. Efter ca nio timmars flyg var det skönt att komma ut. Dock är Sveriges väder så himla tråkigt jämfört med Kap Verdes. Regn och kallt, usch. Men sånt får man acceptera och jag är glad att jag åtminstonde fått sol och värme i en vecka. Vi tog bilen hem och var väll hemma runt 05. Fixade mig och kollade ikapp lite av allt som hänt på intersett då jag inte varit inne på mobilen så mycket under veckan. Somnade runt 06:30 och sov till typ 13:30. När jag vaknat packade jag upp väskan och lite senare kom Linnea hit. Jag ska göra ett inlägg om resan och håller även på med en video, stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0