Hemstudiedag


Hej babes! Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen på sistone, jag var i Falun hela förra veckan och när jag kom hem hade jag varken ingen ork eller lust till att uppdatera. Iallafall, nu är jag här och tänker uppdatera. Jag ska faktiskt försöka komma tillbaka till de vanliga rutinerna då uppdateringen var som bäst, speciellt nu då Angelica åker utomlands imorgon!
Aja, idag har det varit hemstudiedag för min del så denna måndag har varit bra. Visserligen har jag pluggat, men jag har fortfarande haft sovmorgon och det är aldrig fel! Gjorde bananpannkakor till lunch, och gisses vad goda de blev! Recept kommer i nästa inlägg - stay turned! Annars har jag gosat väldigt mycket med Dumle idag, åh han är så mysig.
Nu ska jag plugga vidare, och senare idag ska jag försöka träffa Angelica som åker imorgon. Shit. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0