It's hard to stay positive when nothing ever goes right.

 
 
Hallå på er! Min dag har inte varit någon vidare rolig dag, men det duger. På eftermiddagen var jag till sjukgymnasten och tränade lite, och det går riktigt bra nu! Nu undrar jag bara när jag ska få operera mig, hm. Iallafall, nu under kvällen tog jag och mami en åktur till Ica. Där var det extrapris på Ben&Jerry's, och vi fick med oss 6 stycka, hehe. Två styckna är mina, som jag hade tänkt smaska på under morgondagen. Under natten/morgondagen (enligt Aftonbladet) kommer stormen Simone från Storbritannien drabba Sverige och Stockholm. Därav tänkte jag bara va hemma imorgon, kolla på massa filmer och äta massa Ben&Jerry's. Kommer  bli sjuuuukt mys. Men måste även få lite skolplugg gjort nu under lovet, trist men det funkar. Förresten det här med stormen Simone, Angelica som jag saknat så ska ju hem imorgon. Hur ska det gå? Hm, det får vi reda på imorgon antar jag. 
Puss, hoppas ni haft en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0