One week left

Shit om 7 dagar åker jag till Kap Verde. Är såå taggad, vill bara packa väskan och dra!  Kap Verde är några öar och vi ska till ön Boavista om jag fattat allt rätt. Ser så sjukt fint ut på alla bilder så jag hoppas att stämmer med verkligheten. Har aldrig varit i Afrika förut så det här blir första gången då det ligger brevid och tillhör Afrika. Ska sola och bada, äta och njuta hehe. Kommer säkert vara helt underbart. Fick en fråga om hur lång flygtiden var och den är rätt lång. Ca 9,5 timmar men då räknar man med mellanlandning på GranCanaria också. Kommer ta med mig mina svenska böcker, och lite att göra under tiden. Får försöka sova lite också. 
Längtar till den 22, snart kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0