Sandys - Kungsgatan 57

 
Eff café där jag varit två gånger som jag verkligen älskar är Sandys på Kungsgatan 57. Om du går på Drottninggatan och kommer från Åhléns svänger du ner till vänster vid 'korsningen' vid Bikbok. Du fortsätter rakt ner en bit och så ligger Sandys på vänster sida mittemot Specsavers. Anledningen till att jag gillar cafét så mycket är att de har mycket att välja på (både fika & mat) och att det är så otroligt mysigt och hemtrevligt. Kolla bara på bilderna ovan. Personalen är bra och priserna är även bra. Min lunch jag tog idag var under hundralappen, inklusive dricka vilket är otroligt bra för en lunch i huvudstaden. De har även eluttag och gratis wifi, och det kan aldrig vara dåligt. Iallafall, ett hett tips! Om du har några frågor om något är det bara att kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0