Saturday

Min dag har varit riktigt bra! Startade dagen med lite höststädning, som min gata hade anordnat. Inte det roligaste direkt, men ändå skönt att få rent och fint! Runt tolv bjöds det på korv och gulaschsoppa, och sedan hade jag det lite kul med Isabelle och Anna. Vi skjutsade varann på en skottkärra haha. När höststädningen var slut tog jag nog årets skönaste dusch, och sedan hjälpte jag Louise med att locka håret. Sedan tog jag, Isabelle och Anna bussen till MAXI där vi köpte lite gott. Åkte sedan hem till mig och jag fick kaninen Stampe inflyttad hemma hos mig. Annas familj ska till Grekland nu under lovet, så jag ska vara kaninvakt! Sedan startade vi och baka cupcakes. Utsidan blev inte så bra men jisses vad goda de blev! Kvällen spenderade jag hemma hos Isabelle, vi kolla på flera filmer, åt middag och skrattade ihjäl oss till Vine.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0