Shopping dag

Hej på er! Gick upp vid 10:30 imorse och åt frukost och tog god tid på mig att göra mig iordning. Runt 12:30 tog jag och syrran bussen till Farsta Centrum där vi planerat att spendera dagen. Vi behövde köpa lite grejer inför resa. Hittade dock inget av det jag sökte. Ville ha ett par byxor i en speciell modell, hittade ett par som jag faktiskt ångrar lite att jag inte köpte. Aja.. Skulle köpa en deo och värmespray också med de jag ville ha fanns inte. Får se om mammi årkar åka till Maxi annars köper jag det någon annan dag. Åt iallfall sushi till lunch såå himla gott! Fick med mig hem en ny mascara, en tidning och tuggummin. Dagen var iallafall lyckad :) Vet inte vad jag ska hitta på ikväll, antingen blir det till att börja packa, tjocka mig framför tv:n eller umgås med nån kompis. Ska försöka göra några fler tidsinställda nu. Hoppas ni har en bra lördag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0