Sjuk

Imorse när jag vakna kände jag mig inte bra. Förskyld, ont i halsen och det rann ifrån ögonen. Därför bestämde jag mig för att stanna hemma från skolan idag. Jag somnade om och vaknade runt halv elva. Jag var lite med Dumle innan jag gick ner och gjorde en supernyttig och god frukost! Plättar, vaniljsocker, frukt och bär. Jag använde en nyttigare variant av vetemjöl och så ströa jag bara över lite vaniljsocker, hur nyttigt som helst! Så detta är ett tips, dock tar det lite längre tid att göra än vanlig frukost så jag skulle rekommendera er att bara göra det på morgnarna i helgen. För mig tog det ungefär 30 minuter.
Annars har jag bara kollat på film, och nu tänkte jag vara lite duktig och plugga trots att jag har ont i huvudet. Lite senare blir det också sjukgymnasten, träna knät lite. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0