Tjugonionde Oktober

Hejsan!
Mötte upp Aji vid skolan vid 9 tiden på morgonen. Vi pluggade, eller försökte åtminstone i drygt en timme innan vi åkte vidare in mot stan. Vi satte oss vid ett jättemysigt café som jag tänkte tipsa om i nästa inlägg. Vi beställde mat, och jag tog thai kyckling macka med Fanta. Vi satt det i flera timmar då vi skrattade, snackade och pluggade. Efter ungefär två timmar gick vi runt i affärerna igen och hamnade i Gallerian där vi sedan fikade. Jag tog en cheesecake som var riktigt god! Efter det tog jag tunnelbanan och bussen hem. När jag kom hem åt jag ingen middag, utan la mig i sängen och somnade. När jag vakna käka jag lite Ben&Jerry's och kikade med folk i flera timmar.
Nu tänkte jag alldeles strax sova, ska bara skriva ett inlägg till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0