Torsdag

Min dag har varit ganska händelserik! Spenderade förmiddagen mellan 8.00-14.00 i skolan. Började dagen med en lärare då vi pratade lite om gymnasium och linjer. Fortfarande inte bestämt mig men inte lika osäker iallafall! Sedan redovisade jag svenska och matte, skönt! Käka köttbullar till lunch och sedan var det ut i skogen (orientering). Jag gick runt tillsammans med Fanny och Gabi och vi tog alla kontroller. Samtidigt hade vi väldigt kul! Efter skolan åkte jag hem tillsammans med Andjela och Marija. Men efter drygt halva resan hem kommer jag på att jag har sjukgymnast tid och går genast av bussen och vänder om. Innan sjukgymnasten mötte jag upp mamma och jag fick i mig något att käka. Det gick väldigt bra hos sjukgymnasten, gjorde ett par roliga övningar och cyklade över 5 km.
Efter sjukgymnasten åkte jag och mamma hem och nu är jag hemma. Ska strax äta middag och sedan sätta på en film. Puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0