Two Saturdays

Lördag 28 September
Gjorde inget speciellt under förmiddagen, utan det roliga hände under kvällen. Jag mötte upp Anna, Fanny, Isabelle, Ellinor och Kathrine runt 17 och vi gick gemensamt hem till Gabi. Gabi hade fyllt år och hon hade alltså en tjejmiddag som var superlyckad! Vi åt en hel del tacos, dansade Just Dance, dunkade musik, sjöng från balkongen, körde Chubby Bunny och jag vann, åt en hel del godsaker, drack champagne, presentöppning och kollade på film. Vi alla gick hem runt 23.
 Jag hade så otroligt, åh vill bara spola tillbaka tiden! Dock så tog jag inga bilder under kvällen, vilket var mindre bra.
 
Lördag 5 Oktober
Åkte till Nacka Forum med mamma. Strosade runt i butiker och köpte en present till pappa, och sedan så lunchade vi också. Vi tog båda varsin sallad och pratade och hade det riktigt mys innan vi drog oss hemmåt. Eller först blev det en sväng till MAXI där jag köpte naturgodis och energidricka. Var hemma hela kvällen och kollade på två filmer med mamma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0