Uppdaterat - ios 7

Uppdaterade min Iphone i lördags till nya ios. Väntade ganska länge från att den kom ut till att uppdatera då jag tyckte att allt såg så b och "fattigt ut". Eller jag tyckte det gamla var finare. Men sen när jag laddade ner det vart det skit snyggt! Finns många bra funktioner och är stilrent. Jag har inte haft det här nya så länge men tänkte skriva ner det jag gillar och ogillar hittills. 
Till alla er som är osäkra: Uppdatera, den äger! ♡
 
Positivt: Snyggt - just och fräscht - annorlunda - att det blir rosa när jag slår in min kod hehe - Om man drar uppåt på hermskärmen (bilden till höger) får man upp en massa bra funktioner - Att man kan ha effekter på kameran.
 
Negativt: Är jobbigare att avsluta appar - safari känns svårare haha, stör mig på hur sidorna hamnar när man är innte på flera samtidigt på safari. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0