14 september 2013

Dagen igår med Elenore var alldeles underbar! Fast det blev lite ändrande planer var dagen hur rolig som helst! 
Mötte Elenore på bussen runt 12 och vi åkte in till stan. Eftersom vi inte hittar till laserdomen så struntade vi i det och hade en mysig dag i butikerna istället. Vi gick runt lite i Gallerian men ingen var så shoppingsugen då vi bara pratade, därför bestämde vi oss att sätta oss ner och luncha istället. Där prata vi en hel del, medan vi njöt av vår lunch. Efter gick vi i butiker igen, och sen bestämde vi oss för att köpa Frozen Yougurt vilket var jättegott! Vi hann även med att kolla på The Fooo på plattan, wiii.
Åkte hem strax efter fyra till henne och gick ut med hennes söta labrador Texas. Sen tog vi hennes moppe (omfg) hem till mig där jag packa sovgrejer och sen tillbaka till henne där vi spenderade kvällen. Under kvällen så käka vi middag, drog ut på en promenad till Hemköp, kolla på film och skrattade en hel del. Vi gick och la oss runt midnatt då hon hade en tidig match dagen därpå. Därför gick vi upp tidigt och jag blev skjutsad hem på hennes moppe. Jag var hemma strax innan tio tror jag. En kanondag!
 
Elenore höll även på med en video igår så håll utkik här på bloggen. Gå gärna in på hennes blogg också, HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0