Bokad resa - Kap Verde

Åhh jag är så jävla lycklig! Förra veckan bokade mamma och pappa en resa till Kap Verde. Det verkar vara rena paradiset. Alla bilderna ovanför är från hotellet på flygbolagetssida förutom drinkarna och den längst ner till vänster. Så ni ser ungefär hur det kommer se ut dit jag ska. Vi kommer iallafall bo på ett hotell där jag och Julia delar på ett rum och mammi och pappi på ett annat. En vecka ska vi vara där och jag ska verkligen passa på att njuta av solen, värmen och lugnet. Vi åker några dagar innan höstlovet vilket innebär längre lov. Jag fastnade för den här ö-gruppen brevid Afrika när jag kollade på resor för några månader sen. Hade aldrig hörsts talat om det så det är kul att det inte är så välkännt, nämnde i en video på min gamla blogg att Kap Verde var ett drömresemål. Kommer bli så sjukt nice! ♡♡

Kommentarer
Postat av: Elin Sundgren

Åh vad härligt med en utomlandsresa nu! :-D

2013-09-19 @ 19:43:40
URL: http://www.elinsuundgren.blogg.se
Postat av: Emma

Åh!! Vad kostade resan per person och hur lång är flygtiden? :D

2013-09-28 @ 16:26:45
URL: http://emmamaki.weebly.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0