Fredag den trettonde

Det många inte vet om mig är att jag föddes fredag den trettonde, så jag anser inte det som en otursdag hehe. Min fredag den trettonde har iallafall varit allt annat än otur.
Skolan var rätt så vanlig, förutom att jag hade skolfoto. Jag känner på mig att jag inte blev så bra men aja. Annars jobbade jag spanska igår i skolan, och hade matte lektion. Slutade skolan vid 15 och då åkte jag hem tillsammans med Felicia, Johanna, Sofia och Malin. När jag kom hem har jag bara slappat och kollat på filmer, rätt skön fredag! Åt även grillad kyckling till middag och potatisgratäng, nomnom.
Här är lite bilder som jag och mina serber tog innan skolfotot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0