Godmorgon!

Godmorgon! Startar inlägget med en bild på en nyvaken Linnea.

Förlåt för uppdateringen men det är verkligen inte kul att uppdatera om man inte får någon som helst respons tillbaka. Iallafall, veckan har gått riktigt fort (kanske för att jag varit ledig en dag) och nu är det redan lördag. Dagens planer är att träffa Elenore. Vi ska åka in till stan och spela laserdome vilket jag aldrig gjort förut. Sen så ska vi också äta lunch på något mysigt ställe, och jag tror vi blir där ett tag då vi inte träffats så mycket på sistonde tiden och har då mycket att snacka. Har faktiskt inte träffats under hela sommar, inte kul.
Aja, så det blir dagens planer. Under kvällen ska jag vara hemma hos henne, jag ska även sova där. Vi är ensamma i hela huset så vi ska laga mat tillsammans, och lite annat mys.
Kommer bli sjukt kul, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0