Isadora Twist-up Gloss Stick

11 - POPPY PEONY
Tänkte tipsa er om en läpp produkt som jag älskar. Det är ett Isadora Twist-up Gloss Stick. Det är en blandning mellan ett läååstift och ett läppbalsam. Återfuktar läpparna medans det ger en naturlig färg. Jag har nummer 11 och älskar hur den ser ut på mina läppar. Produkten är mjuk och skön på läpparna och känns verkligen bra. Lätt att applicera och håller hyfsat länge. Fick det i födelsedagspresent och tänkte byta färg för jag trodde den skulle vara för "skrikig", men den ger en naturlig rosa/röd färg. Love it!
Finns att köpa på Kicks för ca 120:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh har också en såndär! Asbra!

2013-09-27 @ 23:11:59
URL: http://aannnagustafsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0