Lördag

I lördags bloggade varken jag eller Angelica, så nu tänkte jag säga hur min lördag såg ut!
 
Under förmiddagen gjorde jag inte så mycket, slappade och kollade på en film. Strax innan 17 började jag städa lite hemma innan Angelica kom hit. Vi skrattade och hade det mysigt innan vi tog en flummig promenad till Konsum. Vi sjöng högt och lite sånt. På konsum handlade vi kött, pommes frites, godis och chips. När vi kom hem lagade vi vår egen middag, det blev lite kaos där ett tag men shit vad gott det var! Matorgaaasm. Under kvällen hade vi iallafall det jättemysigt. Vi var ensamma hemma så vi hade tända ljus och sånt mys. Kollade på en film i 3D Angelica tagit med sig, riktigt bra och riktigt rolig! Till filmen åt vi godis, chips, dipp och drack läsk som vi hade köpt. Efter filmen blev vi återigen riktigt flummiga. Spelade in en video då vi gjorde massa knäppa grejer med musik, alltså en sak var så himla rolig så jag nästan grät. Jag stod på händer men så orkade jag inte stå längre. Istället för att gå ner vanligt ramlade jag ner på huvudet HAHAH. Som värsta klumpiga och vi fick det på video haha.
Iallafall, hon drog hem runt ett. Superlyckad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0