My day

 
Min dag har varit alldeles underbar! Var i skolan mellan 8.25-15.00 då jag hade matte lektion, engelska lektion och jobbade musik. Efter skolan åkte jag och Aji hem till henne och fixade en sak, innan vi tog pendeln in till stan. Där mötte vi först hennes storebror, och sedan Melissa och Estefania. Vi gick runt lite i stan och köpte biobiljetter. Sedan skildes vi åt, och jag och Aji gick till Pizza Hut där vi åt vår middag. Var otroligt gott och även riktigt mysigt med lite kvalitetstid med henne. Sedan mötte vi Melissa och Estefania och vi gick och kolla på bio. Vi kollade på White House Down som var superbra! Efter bion hade jag rysningar, hoho.
Efter bion fick vi alla skjuts hem av Melissas pappa. När jag kom hem gjorde jag lite träningsövningar och nu sitter jag här. Otroligt trött och har lite ont i kroppen efter en sådan dag, så nu blir det att lägga sig i sängen och kika med folk. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0