My week

Hej allihopa! Allt bra? Med mig är allt toppen, lite trött bara så denna kväll ska spenderas hemma.
Det känns som jag gjort rätt så många saker hitills i veckan, eller det har jag kanske inte men det känns så.
 
Sammanfattning av veckan hitills:
Har gått i skolan hela veckan, i måndags klippte jag mig (superfräscht), besökt MAX och köpt lyxshakes med Isabelle, varit till sjukgymnasten med mamma, lagat middag, tagit en 30 minuters powerwalk, varit till tandläkaren som sa att jag hade perfekta tänder, varit i stan under onsdagskvällen med Louise som bjöd på middag, och sedan har jag varit duktig och pluggat en hel del denna vecka. Någon dag stannade jag till ungefär 17 och pluggade i skolan. Som belöning av det fick jag mjölkchoklad av min lärare, hihi.
Ungefär så har min vecka varit, en toppenvecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0