My weekend

Hej på er! Var ett tag sen jag bloggade så jag känner att det är dax nu. I fredags hade jag ingen vanlig skoladag utan vi var i Tyresta by från 11 till typ 14. Åkte hem och sen till centrum. Mötte upp Jennifer och Jessika och vi gick direkt in på Donken. Köpte mat och snackade. Efter det gick vi runt i lite butiker osv. Kommer inte ihåg när jag kom hem men resten av kvällen spenderades hemma om jag inte minns helt fel. 
I lördags åkta jag, mamma och pappa till en kakel affär för att kolla kakel osv till badrummet. Var där typ hela dagen, tur att man blev bjuden på kulglass, bulle, festis, kaffe osv hehe. Kom hem runt 17 och följde med mamma till Port73 där jag köpte en tröja inne på Lager157 medans mamma handlade. På vägen hem köpte vi pizza som blev lördagens middag. Mös framför en film med mammi ooch pappi på kvällen. 
Idag åkte jag direkt till Handen Centrum efter skolan där jag skulle klippa mig. Mötte Jessika som följde med mig till frisören. Köpte även Frozen Yoghurt :) Visar håret i nästa inlägg! 
Nu måste jag blogga klart och börja min läxa PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0