OM MAN KUNDE SPOLA TILLBAKA TIDEN

Jag gissar på att tankarna kommer flyga iväg och detta kommer bli en eller annan roman. Men så får det vara för att jag känner att jag behöver få ut alla tankar och all glädje för en stund.
 
2013, ja hur ska man börja beskriva detta år? Galen, oförglömlig eller fantastiskt kanske är ordet? Nej men ärligt, detta år alltså shit. Eller, hela året har inte ens gått ännu och ändå finner jag nästan inga ord riktigt vart jag ska börja. Iallafall, I'll give it a try.
Detta 'år' har nog varit det bästa i hela mitt liv. Mina 15 år har alla varit fantastiska, men detta slår alla år. Har varit med och skapat oslagbara minnen med mina vänner och familj. ♡ Jag tänkte rabbla upp några minnen, för om jag rabblar upp alla så går det inte för det skulle ta så långt tid och jag skulle nog sluta med lite tårar!
Vi kan börja med Falun, hela veckan var helt vild och galen. En vecka uppe i Dalarna, med världens finaste tjejer, ja ni kan väl tänka er?! Sen så har vi USA-obegripligt, Sportscamp-obegripligt, Gotland-obegripligt. Sen så har vi Moas fest i maj, som ni inte vet så mycket om då jag dagen efter blev jättesjuk och fick njurinfektion. Ålands-kryssningen med Angelica på långfredagen, alltså åh. Sen så får vi inte glömma bort världens bästa killar, både konserten i maj och filmen denna månad var både gråtfärdiga super minnen. Det var även riktigt coolt när jag träffade, pratade och krama Eric Saade, och åkte motorcykel och moped för första gången. Det här året har jag även fått nya vänner, ett exempel är min toppenfina vän Martha från Irland. Vi har skrivit och skickat snapchats ett bra tag nu och planerar att ses kanske nästa sommar. Att jag tar flyget ner dit, om jag törs! Sen studentfesten jag var på i juni, den var kanon den! Från fest till fest, Felicias tjejmiddag var också en härlig upplevelse jag absolut inte kommer glömma! Från januari till februari, Romme var verkligen superkul som spenderades med Aji, Elenore, Felicia och Moa. Kommer aldrig glömma när jag åkte vilse i skogen med Elenore, eller när Aji åkte störtlopp i en svart backe!
Men det behöver inte vara så stora saker hela tiden, enkla saker kan också vara till minnen! Shopping/fika/bio i stan, alla möjliga sleepovers, photoshoots och allt sånt mys!
 
Och hur kan jag ha alla dessa underbara minnen? Jo, tack vara mina bästa vänner och familj! Älskar alla av er, så otroligt mycket! Om man bara kunde spola tillbaka tiden och få uppleva alla dessa minnen igen, skulle jag definitivt gjort det!
LOVE EVERY SINGLE ONE OF YOU. ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0