Q/A

Q: Vilket program/sida använde du för att fixa färgen på håret?
A: Picmonkey, använde läppfärger. :)
 
Q: VA HUR GÖR MAN INNÅTBUBBLOR  får panik vill lära mig
A: HAHA du gör en vanlig bubbla fast du sätter tuggummit på utsidan av tänderna och drar in luft typ!
 
Q: Coolt! Hur gör man och vart köper man? :)
A:  Du köper ett stämpelkitt och en metallbricka med olika mönster. Sök på Konad, jag köpte mitt på Nelly.com. Du tar nagellack på brickan och skrapar bort överflödet med en skrapa sen rullar du stämpeln över brickan och sen på nageln. Sök på Youtube om du inte förstår. Sen har du jättefina mönstrade naglar :)
 
Q: Jag har aldrig smakat det där :o Är det gott?
A: Självklart, supergott!
 
Q: Åh vart har du köpt dom? :)
A: Fick skorna i födelsedagspresent och de är beställda/köpta från Topshop. ♡Älskar dem♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0