S A T U R D A Y

 
Dagen igår var verkligen kanon, som spenderades för mestadels med Andjela.
Gjorde inget speciellt under förmiddagen, men började fixa mig runt två. Mötte sen Andjela på bussen och vi åkte in till stan. Hoppade av vid alléplan där vi köpte dricka och remmar, innan vi fortsatte vidare in. Vi drog till vattnet vid Gamla stan, där vi bara myste i eftermiddagssolen. Hade lite kvalitetstid och så hade jag tagit med mig systemkameran så vi fotade lite också. Efter någon timme tog vi tunnelbanan till Hötorget där vi käka Donken, och sen kolla vi på bio This is us. Filmen var så jäkla bra, kunde inte hålla mig så jag började grina... Efter filmen åkte vi hem och när jag kom hem hade jag en enorm huvudvärk. Tog Alvedon med det hjälpte inte så jag gick och la mig istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0