The Conjuring

Hej på er, äntligen helg! Igår gick jag i skolan från 10:10 till 14:05 min kortaste dag. Efter skolan åkte jag hem där jag bara hann kolla upp tider på bio och laga en tidig middag. Åt snabbt innan jag tog bussen mot tåget där jag mötte upp Jennifer. Vi skulle nämnligen kolla på bio. Först mötte vi upp min syrra vid hennes jobb och sen åkte jag och Jennifer vidare mot Sergel. Vi köpte biljetter till The Conjuring som är en skräckfilm som handlar om en familj som blir hemsökta osv. Innan bion började vid 18:10 gick vi runt i lite butiker och köpte godis och dricka. Var lite smått nervös haha nej men har aldrig sätt en skräckfilm på bio förrut. Filmen var skitbra! Inte så jätteläskig som jag trodde men självklart var den ju läskig. Mest creepy.. Men det som var bra var att den hade en fin handling. Åkte hem efter bion och väl hemma slappade jag bara innan jag gick och la mig. Lyckad fredagskväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0