15 april 2014

 
Gårdagen var oslagbar, den bästa dagen på länge. Gjorde en hel del saker, som jag tänkte skriva om nu!
 
Började dagen med att åka till Södersjukhuset med mamma. Ni kanske inte kommer ihåg det men i maj förra året fick jag njurinfektion som jag hade i några veckor. Jag och mamma åkte alltså till SÖS igår för att de ville kontrollera så att allting var som det ska. Och det var det, så besöket tog inte så lång tid. Mamma släppte sedan av mig vid Gullmarsplan då tanken var att jag skulle åka hem, men jag kände inte för det så jag smsade spontant min syster Louise som jag redan visste var i stan och undrade om hon ville träffas. Min syster hade sovit över hos sin kompis Cornelia som bor i stan, så jag mötte henne bara 20 minuter därpå. Vi drog hem till Cornelia då det fortfarande var morgon och de inte hade hunnit äta frukost. Där pratade vi även en hel del, tills Louise var färdig fixad. Målet med dagen var att hitta en balklänning till mig, och under några timmar hade vi kollat i både Västermalmsgallerian och vanliga Gallerian. Vi hittade ingen balklänning, dock hittade vi en klänning jag tror jag vill ha på skolavslutningen + hittade jag ett par skor jag velat ha i flera månader! ♥  
 
Vad jag gjorde sedan under kvällen har Angelica redan skrivit om, men jag kan ta det lite kortfattat. Vi drog somsagt till en chillkväll vid Sjöängen precis vid vattnet. I början var det lite stelt för mig, eftersom de andra som var där kände inte jag och var dessutom två år äldre än mig. Men det löste sig ganska fort, och det blev jättetrevligt jättesnabbt. Var somsagt en brasa där man grillade marshmallow, sedan fanns det även chips och dricka. Dock åt jag inget då jag är nyttig, hehe. Kvällen rullade på otroligt fort och det hände en hel del roliga grejer. Som Angelica skrev såg vi en älg en bit bort, och så kom även polis och ambulans. Sedan tänkte även några bada (?¿?) men det blev aldrig av (tur det). Kom hem strax innan ett, och gick och la mig direkt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0