GLAD PÅSK!

 
Väcktes av pappa imorse och åt en god frukost med hela familjen. Sedan var det dags för den årliga påskägg-letandet. Jag som är sämst på att hitta gömda grejer hittade mitt ägg efter ungefär 20 minuter, hoho. Efter det åkte jag och mamma och hämtade upp Angelica och hennes mamma, och vi alla åkte till Friskis & Svettis. Där bytte vi om innan våra mammor gick till ett pass, medan jag och Angelica var och körde effektiv styrketräning i 60 minuter. Var superkul, sedan är det alltid härligt att träna. 
 
Nu är jag iallafall hemma och har duschat. Nu tänkte jag ta ut Dumle i utomhusburen som är första gången för iår. Senare blir det även grillat till middag, a l l t s å. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0