Louise 18 år!

 
Ni som inte följer min instagram vet kanske inte det här, men i fredags fyllde min älskade syster Louise 18 år. Herregud 18 år. Känns så otroligt konstigt att min lilla tönt till syster får ta körkort, gå ut på krogen mm. Iallafall, nu ska jag sluta babbla om det och istället berätta om gårdagen då vi hade lite människor över på middag för att Louise hade fyllt år!
 
Det började ramla in folk runt 16. De människorna som kom var Angelicas familj, kusinerna, farmor & Sören, faster Anna & Patrick och mormor. Vi bjöd de på drinkar som jag fixade, tillsammans med lite annat gott när de kom. Var även fint väder så vi spenderade många timmar på våran altan i den varma solen. Till middag blev det grillad oxfilé och kycklinglårfilé, potatissallad, bulgurröra, sallad och bakat bröd. Mums! Kvällen rullade på otroligt fort och snart var det dags för fika. Mamma trodde inte att fikat vi köpt skulle räcka, så då cyklade jag, Angelica och Julia iväg till Konsum och köpte lite. Kan säga att det egentligen inte behövdes. Vi åt iallafall en tårta som Louise hade gjort, den innehöll nutella och var supergod. De flesta gästerna drog hem vi 21, men Angelicas familj stanna kvar lite längre. Bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0