Om du vill ha en idiot, lägg din hand i min.

 
Gårdagens kväll och dagen har spenderats med min finis Angelica. Ni som inte redan har sätt videon, så kom Angelica till mig runt halv åtta igår. Vi tog cykeln till Ica Maxi där vi skojade runt, och sedan köpte jordgubbar och vindruvor. Väl hemma hos mig skärde vi upp frukten, och kollade på en film på Netflix. Sedan hade vi mysigt innan vi gick och la oss runt ett.
Idag gick vi upp relativt tidigt och tog bussen in till stan. Vi drog först till min sjukgymnast, där vi var i ungefär i en timme. Sedan mötte vi mamma i centrum, som köpte lunch till oss som vi sedan tog med oss. Åkte till Gamla stan och satte oss där vid vatten (Gamla Stans brygga) och bara myste i den härliga solen. Käkade lunch, lyssnade på musik och hade det bra. Sedan så gick vi till Kungsträdgården, och till slut kom vi till t-centralen där jakten efter ett balklänning till mig började. Hittade ingen jag riktigt tyckte om, börjar faktiskt bli lite smått orolig på att jag inte kommer hinna hitta en klänning. Åkte hem strax innan fyra och drog till tandläkaren där Angelica hade en tid. Sedan drog vi hem till Angelica, käkade middag och sedan under kvällen har vi umgåtts ganska mycket med hennes syster Julia. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0