Påsklov!

Härligt med lov, känner att jag verkligen behöver det med all stress med dessa nationella prov i 9:an. Mitt påsklov har börjat på allra bäst sätt då jag gjort roliga saker både fredag och lördag.
 
I fredags fyllde min älskling Fanny 16 år, och jag och några andra vänner firade genom att bland annat fika på Espresso House. Och igår lördag var det vårstädning på min gata, och jag städade tillsammans med Anna och Isabelle. Sedan drog Isabelle på match, så jag och Anna drog hem till henne. Vi kollade på både Insidious 1 och 2, och det var den första skräckfilmen jag faktiskt gillade. Sedan drog jag hem och käkade pizza till middag, innan jag träffade Anna och Isabelle igen och vi cyklade ner till Ica Maxi. Snacka om summerfeeling, så himla mysigt att cykla på kvällen. Jag köpte lite godis då lördag är min onyttiga dag i veckan, innan vi cyklade till någon lekpark där vi stannade och bara snackade. Otroligt bra dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0