Pasta Carbonara

 
Just nu sitter jag hemma alldeles sliten och har precis käkat en god pasta carbonara. Varför jag är sliten är för igår kom jag hem sent från en utekväll med Angelica, och idag var jag tvungen att gå upp tidigt (relativt tidigt) för att jag hade tid hos sjukgymnasten. Sedan har jag även haft fullt upp sedan i fredags, inte vilat mycket alls så man känner sig lite sliten.
Men nu är jag iallafall hemma, har precis ätit lunch och innan det tog jag en dusch. Idag från skillnad från andra dagar ska vara lite lugnare. Jag har redan tränat, och nu står städa och plugga på schemet. Sedan skulle jag kanske dra till något gym med Angelica och köra lite styrketräning, men vi får se hur det blir med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0