Sjöängen

Igår eftermiddag kom Linnea hem till mig och innan det hade jag fixat lunch till oss. Vi gjorde inget speciellt innan vi åkta hem till Linnea där vi var ute och hade kul. Åt middag där också. Runt åtta tog vi bussen hem till mig där vi fixade oss lite innan vi tog buss och tåg till Skogås. Därifrån skulle vi ta ytterligare en buss till Sjöängen som är ett ställe nere vid en sjö. Några från min klass + en till klass skulle nämligen ha en chillkväll. Eftersom det var ett bra tag tills bussen skulle gå gick vi in på Ica där jag köpte Pringles. När vi kom fram dit vi skulle var klockan runt 22. Vi väntade vid bussen på några och sen gick vi tillsammans ner till sjön. Några var redan där och hade fixat en brasa på ett berg precis vid vattnet, mys! Det var rätt kallt ute eftersom det var kväll men brasan gjorde ett grymt jobb och man frös inte. Musik hade vi också, nån hade tagit med sig grymma högtalare, så det var nice. Vi umgicks, pratade och skrattade, grillade marshmallows och åt chips. Haha några såg tydligen en älg på ängen brevid och så lom polis och ambulans, fast vi vet inte varför. Åkte hem runt midnatt tillsammans med Linnea och en till från min klass. Riktigt bra kväll!
 
Hemsk bild på mig men fin på Linnea, innan vi drog igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0