tränatränaträna

- Gammal bild
 
Hallå på er! Hur är läget? Med mig är det toppenbra, livet rullar på någorlunda vanligt. Är alldeles slut just nu då det har varit mycket träning på schemat de senaste dagarna. Igår efter skolan drog jag till sjukgymansten och träna mitt 1,5 h långa pass. Otroligt jobbigt, men sjukt kul. Åkte även dit idag efter skolan, gjorde samma jobbiga pass och sedan tog jag bussen hem till Angelica. Vi käka, prata och bara larvade oss. Känns som jag inte träffat henne på sjukt länge, så var superkul att ses. Hade mycket att prata om. Sedan drog vi till Friskis&Svettis där vi var med på ett cirkelpass. Effektivt och kul det med. Sedan tog vi både varsin buss hem, och nu har jag precis kommit ut från duschen. Ska plugga någon timme, sedan blir det Breaking Bad på Netflix. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0