Underbar skoldag.

Så jävla mycket kärlek till dagens skoldag. ♥ ♥ ♥ Jag trivs verkligen sjukt mycket med personerna i min bg och i min skola. Får garanterat ett skratt varje skoldag, om inte mer. 
 
 
Idag har jag inte lagt en sekund på något skolarbete, utan haft det superroligt istället! Varit med Fanny och Aji hela dagen, och gjort massa kul. Har bland annat kört armbrytning med Karim, Dennis och min lärare Jesper. Har även kastat suddgummi med Aji på folk, men det roligaste hände endå på bg:n. Vår lärare Jesper ville att vi skulle göra en grej, men det ville inte jag och Felicia. Istället ville vi köra en lek och började skriva på whiteboard-tavlan. Då började jag och Jesper småbråka lite. Han höll fast mig i ett hårt grepp men jag lyckades vrida mig loss och spottar då ut min tuggummi på hans näsa. Alltså jag och Felicia skrattade som galningar, var så himla roligt. Fick super ont i magen, ni vet det man får när man skrattar otroligt mycket. Love, rakt igenom.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0