Skolan är igång igen

Som vanligt har jag (och Angelica lol) inte bloggat på jättelänge men största saken ni missat som har hänt är nog att skolan har dragit gång igen och jag har börjat gymnasiet (!!). Jag trivs jättebra med både skolan och klassen, och om bara någon vecka ska jag få en dator från skolan. Härligt!
 

Idag
Idag hade jag sovmorgon till 10 vilket behövdes då jag verkligen varit sjukt trött den senaste veckan. Första lektionen var samhällskunskap men den lektionen gick fort då de testade brandlarmat. Efter det var det redan lunch, och eftersom vi har ett matkort drog jag, Klara, Emma, Lina, Vilma och Philip till Tacobar där vi lunchade. Sedan var det spanska, och efter det matte. Den sista lektionen vi hade var idrott och temat var kondition. Så jag sprang omkring 4 km ute i skogen. Inte nog med att jag försökte springa i killarnas tempo, så ösregnade det. Regnet bara piska ner, ugh. När skolan slutade åkte jag direkt hem och tog en dusch innan jag tog en behövlig powernap. Nu under kvällen har vi haft gäster, och ätit jättegod mat. Har även myst mycket med valpen Svante, åh han är så söt. 
 
Nu ska jag strax sova för morgonen dagen kommer vara otroligt bra. Ska träffa några människor från klassen i stan och umgås med de hela dagen. Under kvällen ska vi antingen dra hem till någon i klassen, eller träffa några andra. Hursomhelst kommer det sluta med att jag sover över hos min klasskamrat Mina. Kul!
 
Livet rullar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0