Toppenhelg!

 
Min helg har verkligen varit top notch, haft superkul både idag och igår! Igår hade jag en klassdag, alltså jag umgicks med folk från klassen under hela dagen. På dagen var vi i stan och strosade runt i butikerna. Gjorde även lite roliga grejer, blandannat att lägga oss i en frysdisk, ta främlingars nummer mm. Runt fyra åkte jag hem, och käkade hemgjord pizza det första jag gjorde.
Runt sju började jag fixa mig igen, och packade väskan innan jag for till bussen. Träffade klassen i Hammarbyhöjden där jag spenderade kvällen, superkul! Vi körde massa "lekar", och lite allt möjligt. I början var det bara klassen där men efter bara någon timme var det runt 200 personer. Så kan väl lugnt säga att kvällen var cpgrym och att jag lärt känna många nya vänner. :))) Vid halv ett drog jag och min klasskompis Mina till Söder för jag skulle sova över hos henne. Eftersom vi båda två var alldeles döda gick vi och la oss direkt. 
 
Jag och Mina vaknade omkring 10-tiden och chillade ett tag innan vi började fixa oss. Sedan drog vi ut och bara gick omkring och snacka, superkul att jag kommit så nära henne! :) Åkte hem vid ett och då var jag verkligen alldeles död. Höll på med mobilen i flera timmar i sängen och orkade knappt resa mig upp, herregud. Men tillslut bestämde jag och Angelica oss för att ta en spontanis till stan en söndagskväll. Rix Fm festivalen skulle äga rum i Kungsträdgården så vi drog dit och kollade på artister som Axwell, Ella Henderson, Zara Larsson. Festivalen var bra men absolut ingeting jämfört med Size in the park som jag va på i maj detta år. 
 
Nu är jag hemma och hade tänkt att gå och lägga mig, fortfarande trött men otroligt glad efter denna helg!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0