Alla hjärtans dag

Igår var det alla hjärtans dag och jag började dagen med att möta upp Linnea. Vi missade våran buss så vi gick till tåget och åkte sedan till min skola. Som jag skrivit tidigare skulle hon vara med mig en dag för att se om hon tyckte om skolan. Det var i alla fall kul att ha henne med. Efter skolan drog vi till Port 73 och handlade lite ingredienser och geléhjärtan. När vi handlat klart åkte vi hem till mig där vi först åt lite innan vi började baka cupcakes. De blev super goda minicupcakes! När vi bakat klart var klockan runt 18 och vi tog bussen till Linnea. Vi åt en god middag och resten av kvällen spenderade vi uppe på hennes rum, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0