Härlig dag

Slutade skolan klockan två, efter att ha haft mattelektion hela dagen. Tog sedan bussen tillsammans med Aji till Haninge centrum där vi träffade på en hennes syster. Vi gick först till Filmkedjan för att hyra film, men det blev aldrig av och vi drog till Sabis istället. Där köpte vi jordgubbar, nutella och chips, och sedan drog vi hem till henne där jag spenderade min kväll. Vi bakade citronmarängpaj och hade otroligt skoj. Lekte lite med hennes lillebror, dansa och skratta. Vi kollade även på film, samtidigt som vi njöt utav jordgubbarna och nutellan. Drog tillslut ut på en promenad, och sedan så hämta mamma mig. 
 
 
Idag har jag alltså valt att vara onyttig. Men detta är alltså helt okej med mig, då jag tror på att man orkar vara nyttig längre om man får begå undantag. Jag har därför bestämt att jag får vara onyttig en gång i veckan, vanligtvis på helgen. Denna veckans onyttiga dag var idag, och jag måste alltså vara nyttig imorgon och resten av helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0