Helgen

I fredags gick jag i skolan från 10:30 till 14:15 och efter det åkte jag hem. städade lite på rummet och planerade kvällen. Mina föräldrar skulle bort på kvällen så jag och min syrra tog hem lite kompisar. Jessika och Jennifer kom runt 18 och vi gick direkt och köpte kebab som vi tog hem till mig och åt till middag. Vi hade en super rolig och mysig kväll med kortspel, godis och skratt. Hittade en skiva med våran mixade dans musik vi hade i nian så vi dansade till den en hel de haha.
 
Igår var det lördag och jag gjorde inget speciellt på dagen, åkte med mamma och pappa till lite affärer. På kvällen åkte jag, mamma och pappa hem till Linnea där vi alla kollade på mello. Har typ blivit en tradition att vi är hos dom ena lördan och hos oss andra osv. Kollade på film och hade en massa gott att äta också. Super mysigt!
Idag har jag pluggat nästan hela dagen, så jävla tråkigt. Fixade en plugg bricka med frukt och nötter som hjälpte mig att inte somna. Har hunnit tränat och bäddat rent också. Efter middagen drar familjen till farfar där vi ska duscha. Har varit där väldigt ofta å sistone då våran varmvattenberedare gick sönder förra fredagen. Så vi har inget varmvatten.. Vi ska fika med semlor också, premiär! Hoppas eran helg har varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0