Myskväll

Igår fredag hade jag en filmkvällen tillsammans med lite girls, som jag tänkte skriva om nu. 
 
Kom hem till Isabelle efter skolan, runt strax efter tre. Var där lite innan alla andra kom så jag hjälpte henne att fixa till lite. Städa och sånt. Fanny och Anna kom till Isabelle vid fyra och vi tog då bussen ute i snövädret till ett ställe där vi åt middag. Jag käka någon typ av tacotallrik som var helt okej. Vi snacka och garva en hel del, och sedan drog vi till närmaste affär där vi köpte gott till kvällen. Vi åkte sedan hem till Isabelle igen, där vi började dunka musik. Gabi kom också då, och filmkvällen var igång. Under kvällens/nattens gång kollade vi på en hel del filmer, käka som fetton, körde någon form av pandoras ask, tog foton, träna osv. De flesta av oss somna vid fem-sex nångång och vi vakna sedan vid elva. Sov otroligt bra, med tanke på att jag hade kollat på The conjuring kvällen innan. När vi vakna var vi otroligt trötta, och gjorde inte något på flera timmar. Vid tre käka vi brunch (?), vi käka allt från pizza till toast och smörgås. 
 
Jag drog hem vid sex, efter en otroligt bra kväll. Hade det alldeles amazing. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0