Operation - Check

Tänkte ta och uppdatera lite kort så ni vet att jag faktiskt överlevt operationen. Jag kom faktiskt hem från sjukhuset igår vid tolv på dagen, men hade varken chansen eller lusten till att blogga. Iallafall, som jag sa kom jag hem igår vid tolv. Efter operationen sovde jag över en natt på sjukhuset och när jag vakna morgonen därpå hade jag en slags ställning på knät. Efter att ha pratat med doktorn, sjukgymnasten mm. fick jag hoppa hem på kryckorna. När jag kom hem fick jag godis, en blomma och en tröja av mamma som tyckte jag förtjäna det efter operationen. Efter några timmar i soffan kom faktiskt Angelica till mig, och så gullig som hon är hade hon köpt godis + en tidning till mig.
 
Aja, har inte så mycket mer att säga då inte många saker händer i mitt liv. Mitt liv är verkligen upp och ner just, att det ska ta 10 minuter till badrummet är alldeles sanslöst. Jag kan inte göra något själv, liksom jag har inte orken att röra på mitt högra ben där jag har ställningen. För att ni ska förstå lite bättre, här kommer en bild! 
 
 
Vi får se när jag uppdaterar igen, har somsagt ingenting att skriva. Hejdå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0