Operation imorgon

Japp, imorgon smäller det. Imorgon ska jag äntligen få operationen gjord och sedan bara kunna fokusera på att bli bättre. Jag kommer opereras på Sofiahemmet imorgon förmiddag, och operationen väntas ta drygt en timme. Jag kommer sövas så när jag vaknar upp igen beror på. Blir iallafall en natt på sjukhuset, och på onsdagen blir det massa information och sånt innan jag åker hem. Efter operationen kommer jag få kryckor och en ställning på benet som jag kommer ha där runt tre-fyra veckor, vilket leder till att jag bara kommer ligga hemma de första veckorna. Denna vecka är mamma hemma med mig, och på Sportlovet är det pappa. Sedan tror vi faktiskt att jag kan ta mig till skolan, med hjälp av taxi. 
Ska iallafall bli otroligt skönt att bli av med operationen, och bara kunna blicka framåt. Lite nervös är man dock. 
 
Har ni några frågor är det bara att kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0