SEVEN

Seven är en träningsapp som finns att ladda ner till Iphone och säkert android också. Jag tänkte tipsa om den eftersom det är ett väldigt enkelt och bra sätt att träna på. Ett pass är 7 min bestående av olika övningar som håller på i 30 sekunder var. Däremellan är de några sekunders paus. Appen noterar vilka dagar du har tränat och skriver ner det i en kalender. När man startar har man även ett mål som är att träna i 7 veckor varje dag. Missar man en ag förlorar man ett hjärta. Måste erkänna att jag inte riktigt förstår hur det funkar men man behöver inte bry sig om hjärtarna och procenten utan det är bara att köra! En sak jag gillar är att man kan få en påminnelse när det är dags för träning. En annan bra sak är att man håller på under så kort tid så man har alltid tid. Det är tydliga instruktioner och den säger till när man ska byta övning osv. Super app!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0