Sportlov!

Hej på er! Den här veckan var den sista i skolan innan lovet och idag fick jag sportlov. Så skönt att vara ledig. Tänkte bara skriva lite om några av dagarna som gått. I tisdags var jag på Rikshistoriska riksmuseet med min klass. Vi såg på Cosmonova och gick omkring bland lite avdelningar. Rätt kul faktiskt och skönt att göra något annat än att bara sitta på lektion. Hade med mig sallad som jag åt till lunch på museet. I dag gick jag i skolan som vanligt från halv 11 till 14:15. Efter stannade jag och några till kvar för att kolla på hockey Sverige - Finland. De hade kopplat upp matchen på stora tv:n i matsalen så det var rätt mycket folk som satt och hejade. Sverige vann och är nu i final, sjukt bra! Nu ska jag ta mig ner till soffan och äta lite chips och kolla på tv med pappsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0