7 januari

Hallå på er! Idag var min första skoldag 2014, var inte kul någonstans men det var väl kul att träffa vännerna I guess. I skolan gjorde vi inte mycket alls, gick typ igenom några uppgifter som vi ska göra under hemstudiedagarna onsdag, torsdag och fredag. Ella kom även till skolan så satt med henne, Moa och Andjela och fick höra lite drama, vilket aldrig är helt fel. Slutade klockan 13 och åkte då till jobbet och jobba, Jobbade drygt en timme och efter det skyndade jag mig vidare till sjukgymnasten. Shit, säger jag bara. Gav verkligen 100% genom det hela 1,5 timmers långa 'passet'. Var riktigt tungt men känns jävligt skönt nu efteråt. Undra vem som kommer vakna med träningsvärk imorgon. 
Iallafall, när jag kom hem hoppade jag in i duschen direkt. Sedan käka jag lite middag innan Fanny kom hit. Vi pluggade lite matte och hon visade upp sin nya mobil IPHONE 5S GULD, fett jealous. Sedan åt vi lite frukt, och satte sedan på en film. Åh vad bra, gud vad vi skratta. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0