Bekännelser

 
Jag ska opereras 18 februari. 
Jag har shoppat sjukt mycket saker på sistonde tiden, som inte kommit upp på bloggen.
Jag och Angelica gjorde en smoothie challenge förra året som vi tänkte lägga upp på bloggen, men det blev aldrig av.
Jag är jättenervös inför de nationella proven som kommer i vår.
Jag har blivit beroende utav bubbelvatten. Dricker omkring en till två liter om dagen.
Det jag ser främst framemot under vardagen är att träna. 
Efter operationen kommer jag bära ställning och gå på kryckor i några månader. Då ska jag endast ha på mig mjukisbyxor. 
Jag blir mer och mer nervös att mina dagar på Kunskapsskolan börjar ta slut. 
Jag har varit nyttig i 21 dagar.

Kommentarer
Postat av: juliafjärtberg

hahah linnea.. "jag har vart nyttig i 21 dagar", så är det en pizza inlägget under :D

2014-02-10 @ 12:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0