Bio

Idag är det fredag och jag har varit hemma från skolan då jag haft hemstudiedag. Gick upp relativt tidigt vid 9 och åt först frukost innan jag började plugga med en so uppgift. Uppgiften blev bra tillslut men arbetet tog några timmar. Vid 18 mötte jag Fanny och vi åkte in till stan. Åt först på subway och sedan kollade vi på bio. Vi kollade på Paranormal activity - The marked ones, och det var riktigt äcklig hehe. Var första gången jag kollade på skräckfilm på bio och det lär inte vara den sista gången. Var så kul när alla skrek och skratta. Nu kom jag hem för ungefär 30 minuter sedan. Har bytt om, tagit ut linserna, tagit bort sminket, borstat tänder och tagit hand om lillgrabben. 
 
Apropå att det är fredag betyder det även att duktiga jag varit nyttig en hel vecka. Undvikit godis, läsk, glass och har istället haft en vecka proppat med en hel del frukt och andra spännande saker. Ett exempel är idag när jag och Fanny kollade på bio. Både bestämde sig för att vara nyttiga och vi köpte naturella nötter utan choklad och bubbelvatten att smaska på framför skräckfilmen. Hurra! 
 
Bilden har ingenting med inlägg och göra. Tänkte bara visa en bild på lillgrabben som jag förövrigt umgås mycket med idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0